sobota, 5 lipca 2014

Wywiad z ufologiem Dariuszem Cichockim

Niedługi czas temu, udało mi się przeprowadzić rozmowę z ufologiem Dariuszem Cichockim na temat Emilcina, Wylatowa i kilku innych kwestii, ściśle związanych z działalnością nieoficjalnej grupy badawczej do której niegdyś należał.


Sam pomysł takiego wywiadu narodził się dość dawno, lecz z różnych przyczyn nie było mi dane przeprowadzić go wcześniej. Film podzieliłem na dwie części - pierwsza porusza kwestię Emilcina, natomiast druga dotyczy słynnego Wylatowa, sprawy "reptoida" oraz metod, jakie stosowała grupa badań ufo do polowań na niezidentyfikowane obiekty latające i tą też część publikuję najpierw.
Niestety temat UFO jest bardzo szeroki i nie udało mi się poruszyć nawet 50% kwestii, jakie mnie interesują, niemniej jednak mam nadzieję, że nadarzy się jeszcze kiedyś okazja do zadania innych, równie ciekawych pytań panu Dariuszowi.



Zainteresowanym tematem tajemniczego odcisku na szybie (sprawa "reptoida") polecam link wraz z opisem zdarzenia i omawianym zdjęciem http://priveee.vv.si/Kippin/286-Ufo%20nad%20nami/rozdz6.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz